.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.
ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان

برنا: بعد از آنکه سخنگوی جبهه اصلاح طلبان اعلام کرد که اصلاحات در تهران لیستی نخواهد داشت، خیلی ها به یقین رسیدند که ادعاهای چندین هفته ای آنها مبنی بر نداشتن کاندیدایی برای تهیه لیست واقعی بوده است. این واقعیت با کوچ امثال نوبخت که ظاهرا قرار بود سرلیست لیست مشترک اعتدال و اصلاحات شود، تقویت شد ولی طبق بررسی ها،ماجرا به گونه دیگری رقم خوردن است.

 

علی مطهری که از حوزه انتخابیه تهران برای ورود به عرصه انتخابات ثبت نام کرده، با ارائه لیستی با سرلیستی خودش، قصد دارد جمعی از کاندیداهای عضو احزاب اصلاح طلب و اعتدال را وارد رقابت انتخاباتی کند.

 

با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.

 

جلسات احزاب اصلاح طلب و اعتدال توسعه‌ با علی مطهری ادامه دارد و به زودی چینش این لیست مشخص خواهد شد.

 

برخی از چهره ها و اعضای شاخص احزاب اصلاح طلب همچون حزب اعتماد ملی، حزب ندای ایرانیان، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اعتدال و توسعه تایید صلاحیت شده اند و در لیست علی مطهری حضور خواهند داشت.

 

اخباری در فضای مجازی منتشر شده بود که علی مطهری می خواهد حوزه انتخابیه خود را به شهر دیگر منتقل کند ولی در گفت وگو با برنا گفت که «علی‌رغم برخی اخبار مبنی بر انصراف بنده از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بنده قصد انصراف ندارم. بنده قصد تغییر حوزه انتخابیه‌ام را نیز ندارم و از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا می‌‎شوم.»

 

محسن علیجانی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم این اخبار را تایید کرد. او گفت که «با توجه به اینکه جوانانی از احزاب اصلاح طلب و اعتدال  تایید صلاحیت شدند و تعدادی از نمایندگان ادوار در احزاب و جریان‌های اصلاح طلب و اعتدال نیز در عرصه حضور دارند لذا دست ما برای ارائه لیست در تهران باز است.»

 

وی اظهار کرد: احتمال می دهیم لیستی از جوانان جریان اعتدال،اصلاح طلب و همچنین نمایندگان ادوار اصلاح طلب و نزدیک به آقایان لاریجانی و روحانی به سرلیستی آقای مطهری در تهران برای انتخابات مجلس داده شود.

 

جبهه اصلاحات مدتهاست می کوشد اینگونه القا کند که هیچ کسی برای بستن لیست ندارند؛ حال آنکه با تایید هزاران نفر از کاندیداها و حضور بسیاری از شخصیت ها با گرایش اصلاح طلبی، بعید بنظر می رسد که بستن لیست برای کسانی که هدف واقعی برای این کار دارند غیر ممکن باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.59 seconds.